Powered By Blogger

Friday, July 1, 2011

81st - Mimi Mencari Cinta

Hmmm.. Saya bukan kaki drama TV. Sebab saya tak nak terikat dengan siri2 drama di TV yang menyukarkan saya berpisah dengan TV kalau ada sesuatu occasion. Tapi malam tadi, sambil surfing internet, saya terTONTON siri baru 'Mimi Mencari Cinta' lakonan Scha AlYahya, Liza Abdullah sebagai ibu, Makcik Petir sebagai jiran dan seorang lelaki sebagai bapa Scha. Saya tak pasti siapa yang jadi bapa, tapi dia membawa watak yang tipikal suami selalu buat kalau malas layan si isteri berbual.. hehe.. "hmmm" or "aaaa" or "eghhh" tiap kali Liza kata, "kan bang".. Sampai satu masa Liza kata kat Scha, "bapak ko ni, masa akad nikah je dia sebut nama mak" hahaha.. a big laugh came out from my hubby and me.. memang lucu sangat sebab si ibu beriya2 nak bermenantukan anak orang kaya, kawan sekolah Scha. Walaupun dia humble atau poyo saya tak pasti, tapi Scha memang tak suka.. hehe.. Makcik Petir pulak watak dia cam biasa, supa dupa best brooo! Order perabut buatan Italy tapi dari kedai di Jinjang,.. berdekah sungguh.. haha..

Ok, I want to share something with you today, a you tube by NajwaLatif cover Penakut by Yuna and my son as her guitarist. Sorry for the quality not so good. For you.. Enjoy!!