Powered By Blogger

Wednesday, October 17, 2012

148th - Samsung gadjet

Gadjet : Antara keperluan dan gaya hidup

Cakap apa saja yang tak ada disetiap rumah, baik yang tiruan mahupun yang asli, tablet sudah menjadi satu kegilaan, malah lebih tepat lagi dikatakan menjadi kegilaan setiap orang untuk memiliki. Even my niece berumur 5 tahun tahu nak demand ummi dia, nak tablet 10.1 not 7 please! Hahahaha.. terukkan?

Tak ketinggalan, myself. Apalagi my hubby my daughter and my son. Semua ada instagram. Dan semuanya perlu membawa gadjet masing-masing untuk memuat turun gambar-gambar di setiap tempat yang menarik.

Tablet daddy - Samsung Galaxy Note. 

Just imagine, at our age, dia ada jutaan pendapatan untuk Bakery Shop dan puluhan (mungkin ratusan) pengikut yang saling memberi tips. Kalau lambat? Habis kuih berlalat! Hehehehe..


Daughter, Son & Mommy - Samsung Galaxy Tab 8.9 & 7.7

Actually, myself, sangat prefer Tab 8.9. Besides skrin yang besar, ada rasa-rasa DIVA bila membawanya. Hehehe.. but once I saw a mother using her Tab 10.1, I felt lucky, the new tablet which dad bought for me was 7.7. 
          
Unfortunately, this gadjet is a limited edition.

Since this tablet is quite new in the market, tentulah banyak perbezaan dan advance diantara tablet 7.7 dan tab 7 yang lain2. Antara yang menarik, 

credit to malayandroid.com. Blog anda memang superb!

Selain tu, paling ketara adalah hasil foto yang diambil menggunakan Tablet 7.7 berskrin Super Amoled yang memang super duper cantiknya!


And the most our favourite game

TEMPLE RUN
 Lari dari Monkey Monster and try to achieve over a million point!


COIN DOZER
Try me! And you will addict to drop all the coins!


To whom yang belum ada tablet ni, kalau anda ketagih, jangan salahkan saya kerana mencuba game-game diatas.. Hehehe..

But the most I guess what is the most we addicted was this - Instagram!